من نفریت لوپوس شانس گرفتن باردار چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من لوپوس به مدت پنج سال در حال حاضر شانس من از باردار شدن چه هستند؟ در واقع، بیمار مبتلا به بیماری کلیوی توصیه نمی شود به باردار شدن، چرا که ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها را و ایجاد بیماری بدتر، پس همان کار را برای بیمار مبتلا به نفریت لوپوس. اما این بدان معناست که آنها نمی توانند حامله شوند، تا زمانی که آنها می توانند برخی از اقدامات برای محافظت از کلیه ها را، آنها نیز می تواند یک مادر خوشحال.

چرا پزشکان توصیه نمی افراد مبتلا به بیماری های کلیوی به باردار شدن؟

چرا که بارداری می تواند آلبومین پلاسما را کاهش می دهد، که منجر به وقوع ادم شدید و فشار خون بالا. همه این شرایط به احتمال زیاد به علت نارسایی قلبی. چه تر است، زن با سندرم نفروتیک مناسب برای باردار شدن از آنها برخی از شرایط بیماری ناپایدار نیست، که به دلیل بارداری به احتمال زیاد نه تنها باعث بدترشدن شرایط نیز اثرات مضر به هر دو مادر و نوزاد به ارمغان بیاورد.

اما ما به عنوان بیمار مبتلا به لوپوس نفریت ذکر همچنین می توانید باردار تا زمانی دریافت که آنها می توانند راهنمایی های زیر را برآورده سازد:

شرایط آنها برای بیش از دو سال ثابت بوده است.

آنها هماچوری ندارد و پروتئینوری خود در زیر 0.5g و / 24H کنترل می شود.

عملکرد کلیه آنها طبیعی است

آنها فشار خون بالا و یا عفونت های دستگاه ادراری ندارد.

در یک کلام، اگر بیماران مبتلا به نفریت لوپوس می خواهید برای دریافت باردار و تولد نوزاد سالم، آنها باید این بیماری برای اولین بار از درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند بیماری های کلیوی به طور موثر و ایمنی را درمان کنند. همکاری با طب غربی و فن آوری بالا، می تواند پیشرفت این بیماری جلوگیری، حتی آن را معکوس می باشد.

به عنوان یک بیمار مبتلا به لوپوس نفریت اگر شما می خواهید برای افزایش شانس بارداری، شما باید بیماری خود را برای اولین بار درمان. نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/lupus-nephritis-basic/1424.html





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس مبانی، نفریت لوپوس، نفریت لوپوس با باردار ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: